Måndag 15 Februari

Heej, har inte skrivit på en vecka nu... Har inte riktigt haft lust eller tid.
Idag har jag varit i skolan och sedan efter skolan så gick jag och elle kari till forum där vi köpte munkar och mjölk. Efter det tog vi bussen hem till mig där vi pluggade och kollade på tv. Vi badade även haha :) det var vaaarmt!
Elle åkte hem ca åtta och nu ska jag nog plugga lite no, har redan pluggat engelska och skrivit på min bilduppgift.. som inte behöver vara klar förens lång tid framåt. Men det är skönt att börja.
Imorgon börjar vi med muntliga delen i svenska... men det är skönt att få det överstökat!

Jag längtar till onsdag! Då ska vi nämligen till Romme. wohoo :D Det är såå najs!




En väldigt fin bild på mig och elle... NOOOT!
Eller jo på elle är den ju fin :)

PUSSHEJ LEVERPASTEJ! <3
/SOFIA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0