Nagellackskrig

Hej, nu har jag precis fixat i ordning mig för sängen, men ska bara berätta om min kväll först ;) jo, jag har pluggat, druckit te, ätit och haft nagellackskrig med Karin. Det började med att hon stötte til mig varje gång jag försökte måla mina naglar, eftersom jag tog så lång tid på mig... snark. sen så sa jag till henne att om du stöter till mig en gång till så tänker jag måla dig i ansiktet. Hon stötte till mig igen och jag sprang efter henne upp med nagellacksskaftet i handen. Vi krigar lite och sen hjälper fredrik mig med att hålla fast henne, så då målar jag tre streck på hennes näsa. Sen ville hon hämnas med att måla mig i ansiktet, men hon lyckades tyvärr inte efter en lång fight. Pågrund av att jag är starkare än henne, så jag vann kriget!! wohhoho Juste min pappa dampade losslite också eftersom vi sprang runt och skrek i hela huset. haha.
Nu ska jag sova! Puss hej! sov gott.


/Sofia



Mitt och Karins krig såg ut som detta.. (om man byter ut gevären mot nagellacksskaft) ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0