Tisdag 2 Februari

Nu sitter jag i forum, och väntar på att gå ut till bussen. Har varit på en lektion idag, träslöjd. Orkade inte vara kvar i skolan, kände mig riktigt hängig och sjuk. ska hem och plugga och ta det lungt istället. Skypar nog lite med elle kari också, hon är nämligen sjuk idag igen. Måste nämligen gå till skolan imorgon. Ska nämligen på åremöte efter skolan och har även teknik och musikteori som jag måste gå på. Gud vad jag är trött.
Om exakt en vecka så har vi nationelltprov i Svenska. Läsförståelse. Två dagar senare har det igen fast då skriftligt. Att man ska skriva en uppsats om ett speciellt ämne. Nu går bussen om cirka 10 minuter... den bussen tar en evighet eftersom den åker runt hela sverige innan den kommer till min hållplats. Gick tidigare från slöjden för att hinna med kvart i bussen, den som åker raka vägen hem, men missade såklart den.
Det känns lite onödigt att jag har bokat den här datorn i en timme fast jag bara ska sitta här i fem minuter till... datorn kommer inte kúnna bokas förens om en timme. Det är lite synd. Men nu ska jag gå. Puss!
Ha det så bra. bli inte sjuk som jag!
/Sofia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0